osteopatia krakow - Rehabilitacja Elżbietanki Oddział Kraków

Centrum Medyczne Urszulanek.

Usługi Osteopatii
O osteopatii wiemy wszystko.
Skuteczna i efektywna

DIAGNOSTYKA
Usługi diagnostyki lekarzy specjalistów - konsultacje medyczne na europejskim poziomie.
Zabiegi i terapie

MANUALNE
Pozytywnie niweluje przyczyny oraz skótki dolegliwości bólowych pacjentów. Zmniejsza ograniczenia ruchowe.
Indywidualne plany treningowe

ĆWICZENIA
Idealnie dobrane ćwiczenia pozwalają znacznie przyśpieszyć czas potrzebny do pełnego powrotu zdrowia.
Zdrowy i sprawny

KRĘGOSŁUP
Wspieramy program zdrowy kregosłup bez względu na wiek. Wzmacniamy i mobilizujemy mieśnie posturalne.
Osteopatia medyczna

Żeby móc poszczycić się umiejętnościami osteopaty, należy zdobyć bardzo obszerną wiedzę z zakresu różnych specjalizacji medycznych. Kluczowym zadaniem lekarza osteopaty jest kompleksowa diagnostyka różnego rodzaju schorzeń. Osteopatia jest często nazywana naturalną medycyną manualną. Ta dziedzina medycyny jest niezwykle popularna w Stanach Zjednoczonych oraz zachodnich krajach Europy. W polsce największą i najbardziej doświadczoną placówką są nasi parnerzy z Centrum Osteopatii fizjomed.com.pl

W Polsce niestety ta specjalizacja medyczna nie jest dostatecznie doceniana. Wiele osób myli osteopatię z fizjoterapią. Należy jednak zwrócić uwagę na zasadnicze różnice. Osteopata podchodzi do organizmu człowieka holistyczne, czyli całościowo. Patrzy zatem szerzej na rozmaite patologie układu ruchu. Osteopaci twierdzą, że na zdrowie człowieka ma wpływ nie tylko kondycja fizyczna, ale i psychiczna. Poza tym bardzo często zdarza się tak, że jedno schorzenie pociąga za sobą drugie. Dlatego też osteopaci starają się pomóc swoim pacjentom poprzez poprawę jakości funkcjonowania wszystkich narządów, a nie tylko tego, który przynosi dokuczliwe dolegliwości.
Bardzo często zdarza się tak, że właściwa przyczyna schorzenia jest zupełnie inna, niż można byłoby wywnioskować z objawów pacjenta. Z tego też powodu osteopaci muszą zachować wysoką czujność przy diagnostyce stanu pacjenta. Bardzo ważny jest dokładny i starannie przeprowadzony wywiad z chorym. Należy zwracać uwagę na każdy, nawet pozornie najmniej istotny objaw. Dlatego też osteopata powinien cechować się wysoką dozą cierpliwości i samozaparcia.

Pomocna będzie również empatia, gdyż ułatwi ona złapanie dobrego kontaktu z pacjentem. Jak powszechnie wiadomo, dobry kontakt z pacjentem nie tylko ułatwia postawienie diagnozy, ale sprawia również, że leczenie jest skuteczniejsze. Osteopatia nie jest zatem specjalizacją medyczną odpowiednią dla osób z natury niecierpliwych oraz małomównych. Lekarz osteopata często musi bowiem zachęcić pacjenta do mówienia, aby wyłapać nawet najdyskretniejsze symptomy złego samopoczucia. Warto wiedzieć, że osteopatą może zostać tylko i wyłącznie lekarz oraz fizjoterapeuta.
Jeśteśmy :
Oddział I, ul. Prądnicka 34